Rullsand

Idag spenderade jag och min killar förmiddagen nere på stranden på Rullsand. Det har varit så fantastiskt fint väder idag att man verkligen måste ta vara på det 😊
Samuel badade för fullt. Han som inte brukar vara så förtjust i stranden. Charlie var inte lika förtjust. Han doppade fötterna lite och satt mest i uv tältet och fikade och drack vatten. jag och Samuel försökte lära honom att gräva i sanden med men det var han inte så intresserad av att lära sig. 
 
Lyckades få en bild utan massor med folk. Kanske för vi var där redan i 10,30 tiden 😊
 
När vi åkte därifrån skulle vi lämna av Samuel på stationen så han kunde åka hem till sin pappa. han skulle egentligen ha åkt redan igår men ville stanna för att fira midsommar med mig och charlie. Speciellt eftersom det var charlies första. 
 
Efter det åkte jag och Charlie hem och åt en sen lunch/ tidig middag. Då Charlie har lite jobbiga diarrér kokade jag vätske ersättning på kvällen åt honom så han ska få i sig lite extra vätska. 
 
1 liter vatten 
0.5 tsk salt
6 tsk socker
 
Koka upp vattnet och blanda. Låt svalna. 
 
Jag hade först tänkt att köpa ersättning, men alla butiker är stängda. 
 
Nu ligger charlie och håller på att somna och jag tittar lite på serien "24". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0