Midsommarfirande

Igår på midsommarafton åkte jag och barnen till Borlänge till torsång och firade midsommar. För första gången någonsin valde Charlie att inte sova alls, vilket gjorde att han och jag var hemskt trötta. Jag hade väldigt ont i kroppen efter att ha vaggat runt Charlie hela natten. När vi var där träffade vi min kompis J och hennes familj. Hennes stora grabb Ju och Samuel sprang runt och kastade lite dart och dansade kring midsommarstången. De verkade som tur var tycka det var roligt. vilket var det viktigaste. Så trots att det var en väldigt jobbig dag blev det en lyckad dag. Vi hade först planerat att grilla när vi kom hem men tyvärr fanns inte energi kvar till det. Jag och Charlie gick och la oss ganska tidigt och sov riktigt bra. 

Firande i Torsgång får jag säga var riktigt bra. Man fick titta på båtar också och det var fullt med folk. Helt klart värt att åka tillbaka på. Bara att jag får hoppas vi alla är piggare nästa år 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0