Första dagen utan bebis

Idag var första gången Charlie var hos barnvakt och på samma gång första gången jag jobbade sen han föddes. Fy så jobbigt det varit idag att vara ifrån honom. Även om man såklart kan slå ifrån sig det lite grann och fokusera på jobbet. Men i bakhuvudet fanns det hela tiden hur mycket jag längtade hem till min lilla lilla bebis.
Charlie å andra sidan har haft en rolig och mysig dag med sin mormor, moster och gammelmormor. Honom har det med andra ord inte gått någon nöd på.
Den här dagen var nog som värst för mig. Nu får jag vara hemma med honom ändå till på måndag igen när det är dags att jobba igen.

Idag till middag gjorde vi det väldigt lätt och gjorde hamburgare. Tyvärr med köpts hamburgare. Det är ju trots allt så mycket godare att göra helt egna. Men fick köpa en förpackning hamburgare för 1 kr för någon vecka sen på Coop forum så då slår man såklart till 😊

Charlie äter som vanlig precis som vi andra 😊 Han är så duktig på att äta verkligen 
 
Kvällen idag kommer bestå av att bara mysa med mina underbara små grabbar. Men först väntar vi på att storebror ska komma hem från sin fotbollsträning 😊

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Gott!

2016-06-30 @ 16:22:00
URL: http://leavanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0