Fantastisk söndag!

Morgonen började med att jag och grabbarna låg kvar i sängen, busade och kollade lite i taxfreen på internet inför att vi ska åka till Rhodos om en månad. Stora killen hittade mycket han vill köpa. Men jag hoppas det kan hållas nere ganska ordentligt. Speciellt på godis sidan så jag inte alls uppskattar att han äter massor med sött. Ibland får man dock tåla det när man har en så stor kille. Den lilla råder det fortfarande noll tolerans med godis. 

Stora killen tog sen tag i att leka med en kompis idag medan jag och lilla får njuta på altanen och leka med bilar. Tyvärr är inte vädret det bästa men temperaturen är ändå behaglig nog för att kunna sitta ute en stund 😊 Charlie älskar sina bilar så han är nöjd! Det är så roligt att se hur olika mina barn verkligen är. Den stora var inte det minsta intresserad av bilar när han var liten. Den lilla kan inte få nog. På vår altan ser man alla bilar som åker ute på vägen och Charlie har full koll på de. Samuel var också väldigt lätt som bebis och var nöjd med allt och kunde sova själv från start. Charlie är helt tvärtom. Också lugn och glad men skulle aldrig få för sig att ligga själv eller ännu mer somna utan att ligga i famnen.  Men lika fantastiska är de båda 2 för det. Ibland kan man bara känna att man har haft sån tur i livet. Lyckan är otrolig! 

Igår hade vi lite vänner över på middag och lekträff så idag är det lite skönt att bara få vara och bara få ta det lugnt! 

Som sagt inte finaste vädret. Men duger för dagen. Även om det vore roligare om man kunde plocka fram bassängen till Charlie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0