Världens sötaste lilla påskkärring

Idag har min lilla 5åriga grabb gått påskkärring. Han var så otroligt söt. Han hade gjort 4 fina påsk kort som han fick gå och delade ut och råkade få hem otroligt mycket godis. Han var jätte nöjd med skärtorsdagen. Idag är vi själva jag och min lilla grabb vilket är super mysigt :) inte ofta man får tid att rå om sitt lilla barn på egen hand. Så ikväll har det blivit film. En gammal serie som heter huset siflvercronas gåta. Är nog en riktigt spännande film för lillkillen :) i morgon ska han åka till sin pappa, vilket alltid såklart är tråkigt. Men eftersom jag jobbar hela helgen så får han det bättre där. Ikväll åt vi middag hos min mamma som gjorde en lchf club sandwich. Kanon gott kan jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0